Even voorstellen: Gerrit Vriezen

By 21 maart 2023maart 22nd, 2023No Comments

Sinds begin dit jaar ben ik het bestuur van Our House komen versterken als vicevoorzitter. Binnen het bestuur heb ik inmiddels een aantal taken overgenomen van Ton Henskens. Voor degenen die ik nog niet heb gesproken nog even kort iets over wie ik ben.

Na lang als bedrijfsjurist te hebben gewerkt ben ik ruim twee jaar geleden rechter geworden. Als kantonrechter in Rotterdam houd ik me onder andere bezig met bewind, mentorschap en rechterlijke machtigingen onder de Wet zorg en dwang – naast heel veel andere dingen, zoals bijvoorbeeld huurrecht en verkeersboetes. Daarnaast ben ik als vrijwilliger, via Stichting Mentorschap Haag en Rijn, mentor van iemand met een psychische stoornis en niet-aangeboren hersenbeschadiging.

Ik ben getrouwd en we hebben twee studerende kinderen. Mijn hobby’s zijn onder meer zeilen, skiën, bergwandelen en hardlopen.