Karin Bloemen brengt een “Ton voor een Tuin”.

By 8 juni 2021No Comments

Stichting Our House is de trotse winnaar van de eerste uit te reiken Ton voor een Tuin. Karin Bloemen die met Karins Tuintips haar naam verbindt aan de gelijknamige website kwam afgelopen zaterdag de prijs uitreiken aan Our House en de buurtbewoners in RijswijkBuiten.

De laatsten namen het initiatief om Our House, dat naast GroenRijk komt, aan te melden voor Karins Tuinton. “Wij vinden Our House een supergaaf initiatief, daarom reiken we vandaag hier de cheque uit!”, zegt Karin Bloemen. “Wij bedanken de buurtbewoners en Our House voor hun inzet om Een Ton voor een Tuin onder de aandacht te brengen. Hopelijk kunnen we de komende jaren veel tuininitiatieven belonen met een prijs.”

Stichting Our House is voor organisator Stichting Een Ton voor een Tuin overduidelijk de winnaar van de eerste editie van Karins Tuinton, een ton gevuld met gereedschappen, waardebonnen en andere tuinspullen, ter waarde van maar liefst 4.300 euro. “Ze zijn heel actief geweest om hun tuinproject te promoten dat duizenden stemmen opleverde op Karinstuintips.nl. Mede dankzij een fraai creatief filmpje op de social media is Our House uitgeroepen tot winnaar.”

Stichting Our House gaat huisvesting met een moestuin realiseren naast tuincentrum GroenRijk voor 15 jong volwassenen met een verstandelijke beperking en autisme, die begeleid door professionele zorgverleners gaan wonen in RijswijkBuiten.